شناسه خبر : 103065
چهارشنبه 01 شهريور 1402 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از پویش "همسفر من" در دهکده نشاط ولیعصر

آیین رونمایی پویش "همسفر من" جهت پیاده روی اربعین به نیابت از شهدا، عصر دیروز در دهکده نشاط برگزار شد...

فاش نیوز - آیین رونمایی پویش "همسفر من" جهت پیاده روی اربعین به نیابت از شهدا، عصر دیروز در دهکده نشاط برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ما، آیین رونمایی پویش "همسفر من"، با حضور رییس بنیادشهید و امور ایثارگران و با بدرقه 25 نفر از دختران شهدا جهت اعزام به مراسم پیاده روی اربعین برگزار گردید.

  امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این مراسم اظهار داشت: یکی از مصادیق بارز جامعه سازی حضرت مهدی"عج"، پیاده روی اربعین است. مقصد امام حسین(ع) است و شاید این پیام برای ما است که باید زندگی ما حسینی باشد.

  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پویش "همسفر من" اظهار داشت: پویش "همسفر من" زیارت کربلا با نام شهداست که زائران جوان و نوجوان آن را انجام خواهند داد. هر دختر جوان و نوجوان که شهیدی را می شناسد، با تصویر و پلاکی از شهدا در پیاده روی اربعین حضور خواهد داشت.

  وی هدف از این پویش را دریافت روایت های جوانان از راهپیمایی اربعین، تولید محتوای ارزشمند با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت، ثبت خاطرات پیاده روی اربعین و بازنمایی سبک زندگی شهدا در فرهنگ حسینی برشمرد.

وی همچنین متدکر شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با 95 موکب در داخل و خارج از کشور در اربعین شرکت خواهد کرد.

 

 در پایان این مراسم "پلاک همسفر من" از دست یک مادرشهید به رییس بنیادشهید و امور ایثارگران تقدیم شد.

 بخش دوم این مراسم، نشست خبری مسئول قرارگاه فضای مجازی بنیاد شهید و امور ایثارگران با خبرنگاران حاضر در این مراسم بود.

 "سیدحمیدرضا طباطبایی" در این نشست اظهار داشت: امسال دومین رویداد پویش "همسفر من" با حضور خانواده شهدا و زیارت نیابتی برای شهدا انجام خواهد شد که مراسم بدرقه 25 نفر از دختران شهدا و فعالان فضای مجازی به پیاده روی اربعین امروز صورت می گیرد.

 وی همچنین متذکر شد: سال گذشته نیز رویداد "همسفر من" با استقبال خوبی همراه بوده است و امسال نیز برنامه های منسجم زیادی داریم.

  مسئول قرارگاه فضای مجازی بنیادشهید در توضیحات بیشتر خود اظهار داشت: از یک ماه قبل کارگروه های ویژه ای برای برگزاری این رویداد آغاز به کار کرده که بخشی از آن در قالب برنامه های تلویزیونی، مستند همسفر من، مسابقه عکس، دلنوشته، کلیپ و گفت وگو با خانواده شهداست و در پلتفرم های ایرانی امکان دنبال کردن این پویش و شرکت در مسابقات وجود دارد که در خاتمه به 3 اثر، برتر جوایز کمک هزینه سفر به کربلای معلی تعلق خواهدگرفت.

 وی همچنین با اشاره به اعزام کاروان خانواده شهدا در پیاده روی اربعین نیز گفت: بیش از 100 کاروان از خانواده معظم شهدا در تمامی استان های سراسرکشور از روز جمعه آینده جهت شرکت در مراسم پیاده روی اربعین به کربلا اعزام خواهند شد.

طباطبایی همچنین اظهار داشت: در پویش "همسفر من" دیدار با خانواده شهدای حشدالشعبی و شهدای محور مقاومت را نیز خواهیم داشت.

  مسئول قرارگاه فضای مجازی بنیادشهید در پایان، خروجی و ماحصل پویش "همسفر من" را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و متذکر شد حفظ یاد و نام شهدا پایه و اساس این پویش می باشد.

صنوبر محمدی

اینستاگرام
سلام و احترام به ایثارگران
حرف زدن و ادعا کردن خیلی راحته!
آقایون بنیاد! نشینید اونجا واسه مردم ژست خدمت بگیرید و آدم ها را با دروغ و دورویی گول بزنید
سال های ساله ایثارگران از دست خدمات رسانی بد شما در عذابند و در این دوره اخیر که دیگه روی همه سفید شده!
شما اگه راست می گفتید و خیلی خادم ایثارگران بودید، تو روی چهار تا جانباز نخاعی برای رسیدن به پول و منفعت درنمی یومدید!خجالت می کشیدید که مثل بی بی سی فارسی، بر علیه سایت جانبازا کلیپ دروغ درست کنید و جایی رو که بهشون واگذار شده بوده رو نخواید برای رسیدن به چهار قرون پول دنیایی بیشتر ازشون بگیرید!!!!
شمایی که ملک و املاک از سر و کولتون بالا میره، خیلی خادمید که بجای تشکر از چهار تا جانباز، به شکایت و دادگاه ازشون دست زدید!
بیچاره این جانبازا که وعده های اقای قاضی زاده رو تو تبلیغات انتخاباتی ش باور کردن و چقدر ازش حمایت کردن.
دو تا اتاق چند ساله در اختیار فاش نیوزه که بنده های خدا بی سر و صدا و مظلوم و بی ادعا سالهاست توش هزار تا خدمات که وظیفه بنیاده!!!!!!! به ایثارگران دادن. بدون حقوق و هیچ مزایایی!
اون ادم بی چشم و رویی که صداشو سرش انداخته و با اعتمادبه نفس، صداشو صرف اسیبب رسوندن به جانبازان نخاعی این کشور کرده، خوبه حالیش باشه و بفهمه این کلاس الانش و پول و مقامش رو از همون زخم بستر گرفتن همین نخاعی ها داره!
چرا انقدر سیاس و زرنگید که تو کلیپتون جرات نکردید به مردم بگید که ادعای تصرف غیرقانونی یک ساختمون در بالاشهرررررر! که گوش فلکو باهاش کر کردید و دل درد گرفتید از حسادت! ، دو تا اتاق کوچیکه دست چند تا جانباز که بی حقوق و پشتوانه سالها نوکری ایثارگرانو میکنن؟!
ترسیدید مردم بفهمن بنیاد به کم کردن روی چهار تا جانباز بلند شده تا جلوی خدماتشون رو بگیره؟ و هیچ خدمات رسانی ای به ایثارگران در عمل و نیت! وجود نداره!؟!
اقایون بنیاد اینهمه اومدن و رفتن. شما هم همینطور!
و ماتفرحوا علی مااتاکم
فقط مردم کلیپتون رو ببینن و واقعیت رو بدونن میفهمن چی هستید و برای رسیدن به منافعتون حاضرید چکار بکنید؟!
با سلام عجب دهگده نشاطتی واقعا خودتان می دانید چکار می کنید این همه هزینه در بنیاد شهید و بوجه هدر می دهید ولی حقوق معیشت جانبازان و ایثارگران و خانواده محترم شهدا به حداقل حقوق که حق قانونی هستش را پرداخت نمی کنید .واقعا جای تاسف داره که بخور بخور و اصرف زیادی میلیارد می شود در ماه در بنیاد ولی جانبازان و ایثارگران و خانواده محترم شهدا باید ماهی چهار میلیون دویست پرداخت کنید ان شاءالله به حق حضرت امام رضا غریب مسولان که در مجلس ونمایتدگان ایثارگران و مسولان بنیادجزا دیده و آبرویتان در پیشگاه حضرت رضا و خلق خدا برود .ماه حتا نمی دانیم دهگده نشاط یعنی چه کجاست برای قشر خاص هستش هر مسولی که حق حقوق ما را به جیب می زند نابود بشود والسلام . )مرگ بر اسرائیل و آمریکا)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi